Iranian Agriculture News Agency

پرداخت ۳۵۴ میلیارد تومان تسهیلات به فعالان بخش کشاورزی قزوین

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: نیمه نخست امسال، ۳۵۴ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به بهره برداران بخش‌های مختلف کشاورزی در سطح استان پرداخت شده است.

پرداخت ۳۵۴ میلیارد تومان تسهیلات به فعالان بخش کشاورزی قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، حمیدرضا تبسمی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: چهار هزار و ۷۴۵ بهره بردار کشاورزی در بخش‌های مختلف از جمله گلخانه ها، آب و خاک، زراعت و باغبانی، دام و طیور و صنایع تبدیلی از تسهیلات یاد شده بهره‌مند شده‌اند.

وی اضافه کرد: وام‌های پرداختی در قالب تسهیلات کرونا، مکانیزاسیون، سرمایه در گردش محصولات زراعی، آبیاری نوین و بند الف ماده ۵۲ قانون بودجه به متقاضیان پرداخت شده است.

تبسمی یادآورشد: تسهیلات ارایه شده به بهره برداران به تکمیل طرح‌های در دست اجرای کشاورزی در استان قزوین کمک کرده و باعث رشد اشتغال و تولید در این بخش شده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه کشاورزی ضمن تامین امنیت غذایی جامعه نقش مهمی در پیشبرد اهداف کشور در حوزه اشتغال و اقتصاد دارد، تصریح کرد: توجه دست اندرکاران و حمایت‌های مالی از طریق ارایه تسهیلات ارزان قیمت به بهره‌برداران این بخش موجب رونق هرچه بیشتر کشاورزی در کشور از جمله استان قزوین می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید