Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

بیش از ۲ هزار اشتغال در بخش کشاورزی قزوین ایجاد شد

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در نیمه نخست سال جاری، ۲ هزار و ۳۰ شغل مستقیم در بخش‌های مختلف کشاورزی این استان ایجاد شده است.

بیش از ۲ هزار اشتغال در بخش کشاورزی قزوین ایجاد شد

به گزارشخبرنگار ایانا در استان قزوین، حمیدرضا تبسمی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین  با اعلام این خبر، گفت: این میزان از اشتغال‌زایی، معادل ۵۵ درصد از تعهدات اشتغال سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در سال جاری بوده است.

این مسئول یادآور شد: تعهد اشتغال این دستگاه در سال جاری سه هزار و ۶۸۴ نفر بوده است که امیدواریم تا پایان سال جاری به طور کامل محقق شود.

وی اضافه کرد: شهرستان قزوین با ۷۴ درصد تحقق اشتغال، بیشترین میزان اشتغالزایی انجام شده نسبت به تعهدات شهرستانی را داشته است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قزوین اظهار داشت: اشتغال‌های ایجاد شده در بخش های مختلف شامل صنعت دام و طیور، پرورش آبزیان، زراعت و باغبانی، آب و خاک، حفظ نباتات، گلخانه ها و صنایع تبدیلی بوده است.

این مسئول یادآور شد: پارسال نیز در مجموع، ۳ هزار و ۸۵۲ نفر اشتغال در بخش کشاورزی ثبت شد که شاهد تحقق ۱۰۱ درصدی برنامه و تعهد اشتغال در بخش کشاورزی استان بودیم و امیدواریم در سال جاری نیز این مهم محقق شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید