Iranian Agriculture News Agency

سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به عنوان دستگاه برتر در شاخص‌های استانی جشنواره شهید رجایی معرفی شد

سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین موفق به کسب عنوان دستگاه برتر در شاخص‌های استانی جشنواره شهید رجایی شد و از رییس این سازمان با اهدای لوح سپاس و تندیس جشنواره تقدیر بعمل آمد.

سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به عنوان دستگاه برتر در شاخص‌های استانی جشنواره شهید رجایی معرفی شد

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، مراسم تقدیر از برگزیدگان خدمت جشنواره شهید رجایی استان، صبح امروز پنجشنبه با حضور جمالی پور استاندار قزوین، حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد امام جمعه موقت شهر تهران، عباسپور رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، معاونان استاندار، مدیران کل و دیگر مسئولان استان در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری برگزار شد.

در این جشنواره، از دستگاه‌های اجرایی که بر اساس گروه‌بندی اعلام شده از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بالاترین امتیاز را در دو بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی کسب کرده‌اند به عنوان دستگاه برتر تجلیل شد.

جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی، جذب بیشتر اعتبارات تملکی استانی و ملی، تسهیل در اجرای کسب و کارهای بخش کشاورزی، تعامل مناسب با سایر دستگاه‌های استانی، پیگیری اهداف توسعه‌ای استان در راستای سیاست‌های کلی، اجرای مگا پروژه‌های بزرگ در استان، رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، استفاده بهینه از امکانات و فرصت‌های بخش در ارایه بهتر خدمت به بهره‌برداران، پیگیری، تلاش و اجرای مناسب در راستای مهم‌ترین وظایف جهاد کشاورزی یعنی تامین و پایداری امنیت غذایی با تولید محصولات استراتژیک، از مهم‌ترین عناوین شاخص‌های استانی هستند که در انتخاب سازمان جهاد کشاورزی به عنوان دستگاه برتر استان نقش داشتند.

گفتنی است، جشنواره شهید رجایی همه ساله با هدف بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و در راستای توسعه سلامت اداری و ارتقای سطح کیفی خدمت رسانی ادارات به مردم برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید