Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین:

۳ هکتار از اراضی کشاورزی قزوین آزاد سازی شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: با تخریب ۶ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان، ۳ هکتار از اراضی کشاورزی آزاد سازی شد.

۳ هکتار از اراضی کشاورزی قزوین آزاد سازی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، سعید صالحی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره ۲ از ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، مستحدثات ۶ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستای عبدل آباد از توابع شهرستان قزوین قلع و قمع شد.

وی افزود: اجرای این احکام در روز دوشنبه ۲۲ شهریور ماه و با حضور معاون دادستان، نیروی انتظامی و همکاری شهرداری قزوین انجام شد.

صالحی با بیان اینکه قلع و قمع‌های انجام شده شامل دیوار کشی، ساخت و ساز بنای غیرمجاز بود، تاکید کرد: ضمن برخوردی که در راستای اجرای تبصره ۲ از ماده ۱۰ قانون در خصوص تغییر کاربری‌های غیر قانونی به عمل می‌آید، تلاش برای شناسایی متخلفان و آن دسته افرادی که با رفتارهای غیر قانونی مرتکب خسارات به اراضی کشاورزی گردیده و مخاطراتی برای آینده و امنیت غذایی جامعه بوجود می‌آورند، همواره در دستور کار این مدیریت قرار دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین با تاکید بر نقش مردم در حفظ اراضی کشاورزی، خاطرنشان کرد: تمام تغییراتی که در سطح اراضی کشاورزی شهرستان واقع شود به طور مستمر در حال رصد است و از شهروندان نیز درخواست می‌شود از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۳۱ و یا سامانه جامع اطلاعات مکانی سازمان امور اراضی کشور به نشانی اینترنتی https://cms.laoi.ir، تخلفات تغییر کاربری را گزارش کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید