Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه شورای هماهنگی مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

جلسه شورای هماهنگی مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با موضوع هماهنگی اقدامات لازم کشت پاییزه سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ صبح امروز دوشنبه برگزار شد.

برگزاری جلسه شورای هماهنگی مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، این جلسه از ساعت ۸ صبح امروز دوشنبه ۱۵ شهریور ماه به ریاست فاطمه خمسه رییس سازمان و با حضور مدیر شعب بانک کشاورزی استان، مدیر غله و خدمات بازرگانی استان، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان، معاون بهبود تولیدات دامی، مدیر تعاون روستایی استان، رییس مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان، معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی، مدیران مدیریت‌های جهاد کشاورزی و روسای مراکز جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و جمع دیگری از مدیران ستادی و شهرستانی جهاد کشاورزی در محل سالن جلسات مجموعه باغستان استان برگزار شد.

در ابتدای جلسه اسماعیلی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان، گزارشی در خصوص جایگاه استان در زمینه تولید و خرید تضمینی محصولات کشاورزی سال زراعی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ ارائه و در خصوص مسائل فنی مدنظر برای سال زراعی پیش رو نکاتی را ارائه کرد.

در ادامه جلسه، نمرودی مدیر شعب بانک کشاورزی استان در خصوص عملکرد این بانک در خصوص ارائه انواع تسهیلات به کشاورزان استان و موضوعات مرتبط با وظایف این بانک در راستای حمایت از تولید در بخش کشاورزی گزارشی ارائه کرد.

ایزدی مدیر غله و خدمات بازرگانی استان در ادامه این جلسه در خصوص عملکرد استان در خصوص خرید تضمینی محصولات کشاورزی در سال جاری و برنامه ریزی ها برای سال آینده مواردی را مطرح نمود.

در ادامه، رسولی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان در خصوص توزیع کود مورد نیاز کشاورزان و طهرانی‌ها معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی استان در خصوص وضعیت بیمه محصولات کشاورزی و لزوم توجه و اهتمام بیشتر به این امر در سال زراعی پیش رو مواردی رو ارایه کردند.

در ادامه این جلسه، برخی از مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و مراکز جهاد کشاورزی و همچنین مدیر آب و خاک سازمان نکات و دغدغه‌هایی را در خصوص کشت پاییزه پیش‌رو مطرح کردند.

در پایان، خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، با جمع‌بندی تمام موضوعات مطرح شده، نکات بسیار مهمی را در خصوص کشت پاییزه سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ مطرح کردند و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه همکاران در پیشبرد اهداف سازمانی، خواستار اهتمام بیشتر  مجموعه سازمان در رفع چالش‌ها و دغدغه‌های‌ مطرح شده گردید و ابراز امیدواری کردند با تلاش همه همکاران در سال زراعی پیش رو نیز مانند سال زراعی گذشته، استان جایگاه مطلوبی را کسب کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید