Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران:

تعاون روستایی در پیشانی خدمت به کشاورزان و روستاییان قرار دارد

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در بازدید از تعاونی کشاورزی گاوداران شهرستان تاکستان گفت: تعاون روستایی در پیشانی خدمت به کشاورزان و روستاییان قرار دارد.

تعاون روستایی در پیشانی خدمت به کشاورزان و روستاییان قرار دارد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، سید محمد موسوی با اعلام این مطلب افزود: تعاونی‌های روستایی به واسطه حجم زیاد و تنوع بالای خدمات خود در پیشانی خدمت رسانی به کشاورزان و روستاییان قرار دارد.

وی اضافه کرد: شبکه تعاونی روستایی در استمرار فعالیت های کشاورزی و تولیدی در روستاها و تقویت معیشت روستاییان نقش مهمی ایفا می کند.

وی اظهار داشت: فعالیت تشکل ها و تعاونی های بخش کشاورزی در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور و همچنین کمک به تامین امنیت غذایی در جامعه بسیار موثر است.

این مسوول با اشاره به نقش تعاون روستایی در اجرای سیاست های کنترلی دولت در حوزه تامین و توزیع محصولات مهم، گفت: تشکل ها و تعاونی های روستایی کشاورزی همچنین در تامین زنجیره های تولید و محصولات اساسی نقش مهمی ایفا می کنند و بازوی دولت در این حوزه به شمار می روند.

وی خاطرنشان کرد: تقویت شبکه تعاملی و زنجیره‌ای در عرضه محصولات کشاورزی و دامی مساله مهمی است که باید دنبال شود چرا که موجب کاهش نقش واسطه‌ها و کنترل بهتر قیمت ها شده و به سود تولیدکنندگان و مصرف کنندگان خواهد بود.

بازدید از اتحادیه های شرکت تعاونی کشاورزی گاوداران و شرکت تعاونی روستایی شهرستان تاکستان و نشست با استاندار قزوین از جمله برنامه های سفر یک روزه رئیس سازمان تعاون روستایی کشور به استان قزوین به شمار می رود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید