Iranian Agriculture News Agency

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خبر داد:

توزیع بیش از ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر سوخت در حوزه کشاورزی قزوین

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه، ۲۸ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۶۶۱ لیتر سوخت جهت مصرف در بخش کشاورزی این استان توزیع شده است.

توزیع بیش از ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر سوخت در حوزه کشاورزی قزوین

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، سید ابوطالب مهدویان روز شنبه با اعلام این مطلب افزود: در این دوره چهار ماهه، بیشترین توزیع سوخت مربوط به ماشین آلات کشاورزی با مجموع ۲۵ میلیون و ۸۹۳ هزار و ۲۸۰ لیتر می‌باشد که این میزان سوخت برای حرکت ماشین آلات بخش کشاورزی از سوی شرکت نفت تامین شده است.

وی اضافه کرد: در همین مدت ۲ میلیون و ۵۴۹ هزار و ۳۸۱ لیتر سوخت نیز برای فعالیت واحدهای تولیدی بخش کشاورزی توزیع شده است.

وی در خصوص آمار توزیع سوخت در بین شهرستان‌های استان گفت: بیشترین سوخت در بخش کشاورزی به ترتیب در شهرستان‌های تاکستان، قزوین و آبیک توزیع شده و کمترین میزان سوخت نیز متعلق به شهرستان البرز است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در خصوص نحوه درخواست سوخت توسط کشاورزان خاطرنشان کرد: کشاورزان برای تأمین سوخت با مراجعه به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) که به سامانه «تجارت آسان» نیز معروف است، در وهله اول ثبت‌نام کرده و سپس همکاران مدیریت جهاد کشاورزی در شهرستان‌ها اقدام به تأیید میزان سوخت تخصیصی با توجه به دستورالعمل سهمیه خواهند کرد و درنهایت با تایید نهایی توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان قزوین، متقاضی برای دریافت سوخت به جایگاه مربوطه معرفی می‌شود.

مهدویان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همراهی و همکاری حداکثری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان قزوین، هیچ مشکلی در تامین سوخت کشاورزان استان وجود ندارد و در صورت اعلام نیاز، نفت گاز تامین و در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید