Iranian Agriculture News Agency

رییس گروه محیط زیست و سلامت غذا سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

روند اجرایی گردشگری کشاورزی در قزوین آغاز شد

رییس گروه محیط زیست و سلامت غذا سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از آغاز روند طرح اجرایی گردشگری کشاورزی در این استان خبر داد.

روند  اجرایی گردشگری کشاورزی در قزوین آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، سعید ابیت در اولین دوره آموزشی گردشگری کشاورزی که با حضور بهره‌برداران و کارشناسان و با همکاری مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی این استان بصورت وبینار برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: این طرح در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین وزارت جهاد کشاورز ی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص توسعه گردشگری کشاورزی اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: گردشگری کشاورزی یکی از انواع گردشگری مبتنی بر فعالیت‌های کشاورزی است که در جهت ایجاد درآمد ثانویه برای تولیدکنندگان زیر بخش انجام می‌شود.

رییس گروه محیط زیست و سلامت غذا سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: استان قزوین دومین استان در سطح کشور است که اقدام به برگزاری دوره آموزشی گردشگری کشاورزی در راستای اجرایی نمودن این طرح کرده است.

گفتنی است، در این دوره آموزشی که بصورت وبیناری و در سطح ملی برگزار شد کارشناسان دفتر محیط زیست و سلامت غذا وزارت جهاد کشاورزی، اساتید دانشگاه و فعالان بخش گردشگری کشاورزی مواردی را مطرح کردند.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید