Iranian Agriculture News Agency

برگزار شد؛

نشست مشترک سازمان جهاد کشاورزی و بنیاد نخبگان استان قزوین

اعضای بنیاد نخبگان استان قزوین در نشستی با هدف بررسی مشکلات اجرایی بخش کشاورزی با کارشناسان واحدهای تخصصی سازمان جهاد کشاورزی استان دیدار کردند.

نشست مشترک سازمان جهاد کشاورزی و بنیاد نخبگان استان قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، این نشست با حضور رجب پور رئیس بنیاد نخبگان استان قزوین و جمعی از اعضا هیئت علمی دانشگاه‌های استان و محققین بنیاد نخبگان و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان در سالن جلسات باغستان سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد و راهکارهای تعامل مشترک و هم‌افزایی نخبگان و کارشناسان بخش کشاورزی در جهت رفع مشکلات اجرایی این بخش با مشارکت اعضاء بنیاد نخبگان استان و ارائه راهکارهای نوین علمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مسئله آب و استفاده از سامانه‌های نوین آبیاری، فرآوری انگور و کشمش، صادرات محصولات کشاورزی و افزایش بهره وری تولید از جمله موضوعاتی بود که در این نشست مورد تبادل نظر قرار گرفت.

گفتنی است، نشست هم اندیشی با بنیاد نخبگان پیرو مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قزوین و با هدف بکارگیری از دانش روز دنیا در دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود و اعضای بناد نخبگان اعلام آمادگی کرند تا با تداوم این نشست‌ها راهکارهای علمی مطابق تئوری‌های روز دنیا ارائه شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید