Iranian Agriculture News Agency

به منظور بررسی وضعیت عرضه و توزیع مرغ:

بازدید سرزده رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از کشتارگاه‌های مرغ استان

به منظور بررسی وضعیت عرضه و توزیع مرغ، فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به صورت سرزده از کشتارگاه قزوین مرغ بازدید کرد.

بازدید سرزده رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از کشتارگاه‌های مرغ استان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، در این بازدید که با همراهی مشاور رییس سازمان، مدیر حوزه ریاست، و مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان صورت گرفت، وضعیت مرغ ورودی به این کشتارگاه و نحوه عرضه و توزیع مرغ در سطح استان مورد بررسی قرار گرفت.

خمسه در حاشیه این بازدید در خصوص اقدامات صورت گرفته به منظور ثبات در بازار مرغ استان بیان داشت: به منظور نظارت حداکثری بر عرضه مرغ، تیم‌های نظارتی سازمان جهاد کشاورزی نزدیک به ۶ ماه است که در کشتارگاه‌های مرغ استان مستقر شده‌اند.

وی افزود: استان قزوین از نظر تولید و عرضه مرغ مورد نیاز مردم استان هیچگونه کمبودی ندارد ولی با توجه به مشکلاتی که متاسفانه در استان‌های همجوار گاهاً مشاهده می‌شود، ممکن است بازار مرغ قزوین را تحت الشعاع خود قرار دهد؛ لذا ضروری است همزمان با ‌نظارت‌های مستقیم مجموعه جهاد کشاورزی بر تولید و عرضه مرغ تا درب کشتارگاه، نظارت‌های سایر دستگاه‌های مسئول بر نحوه توزیع این محصول در واحدهای صنفی افزایش یابد تا ثبات و تعادل خوبی که در بازار مرغ شاهد هستیم برهم نخورد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید