Iranian Agriculture News Agency

صبح امروز به صورت زنده و مستقیم

سومین برنامه استودیو کشاورز استان قزوین پخش شد

سومین برنامه استودیو کشاورز استان قزوین با موضوع "کاربرد تکنیک‌های تسهیل‌گری در ترویج"، صبح امروز به صورت زنده و مستقیم پخش شد.

سومین برنامه استودیو کشاورز استان قزوین پخش شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، استودیو کشاورز این استان که از روز یکشنبه ۲۳ خرداد ماه جاری همزمان با هفته ‌جهاد کشاورزی پخش برنامه‌های خود را ‌آغاز کرده است، صبح امروز در سومین برنامه خود با موضوع تکنیک‌های تسهیل‌گری، میزبان سرکار خانم مهندس رضایی از کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بود.

در این برنامه که در واقع در راستای برنامه هفته گذشته در خصوص موضوع تسهیلگری برگزار شد، مباحث مختلفی از جمله سیر تکاملی مشارکت، ویژگی‌های آموزش بزرگسالان و انواع تکنیک‌های مشارکتی مطرح شد.

در این برنامه گفتگو محور که از ساعت ۹ صبح به صورت زنده از شبکه تلویزیون اینترنتی برکت در بستر شبکه اجتماعی تاک پخش شد، میهمان برنامه با مجری-کارشناس برنامه در خصوص بحث تکنیک‌های تسهیل‌گری در ترویج کشاورزی به بحث و گفتگو پرداخت.

گفتنی است، برنامه‌های استودیو کشاورز استان قزوین به صورت منظم روزهای یکشنبه و ‌سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح از طریق شبکه تلویزیون اینترنتی برکت(برکت۲۳ استان ‌قزوین به آدرس:

https://vc.areeo.ac.ir/ch/pbarkat23)به صورت زنده و مستقیم پخش و قابل دسترسی می‌باشد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید