Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

بیش از ۳۳۱ هزار قطعه مرغ در بازار قزوین توزیع شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای هفته تاکنون، ۳۳۱ هزار و ۵۵ قطعه مرغ گرم کشتار و در بازار استان توزیع شده است.

بیش از ۳۳۱ هزار قطعه مرغ در بازار قزوین توزیع شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، فاطمه خمسه  با اعلام این مطلب افزود: این تعداد مرغ گرم معادل ۶۵۲ تن مرغ گرم بوده است.

وی با بیان اینکه بخشی از مرغ‌های کشتار شده قزوین بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور به استان البرز فرستاده می‌شود، گفت: در همین مدت  ۱۲۲ هزار و ۱۵ کیلوگرم مرغ از قزوین به استان البرز ارسال شده است.

خمسه به وجود آرامش و ثبات در بازار مرغ استان قزوین اشاره کرد و گفت: افزایش میزان توزیع مرغ در کنار نظارت شبانه‌روزی کارکنان جهاد کشاورزی با همراهی سایر دستگاه‌های مرتبط، به ایجاد ثبات و آرامش در بازار مرغ منجر شده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: بازدیدهای میدانی از بازار نشان می‌دهد که میزان تقاضای کاذب ناشی از جو روانی برای خرید مرغ کاهش یافته است و رصد بازار حاکی از فراوانی این ماده غذایی در فروشگاه‌ها می‌باشد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مشکلی از نظر تامین گوشت مرغ در استان قزوین وجود ندارد.

گفتنی است، گوهر طیور البرز، قزوین مرغ و بهپرور سه کشتارگاه‌ اصلی مرغ در استان قزوین به شمار می‌روند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید