Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت فرارسیدن سال نو؛

پیام تبریک رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به جامعه بزرگ کشاورزی استان

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در پیامی فرارسیدن سال نو و برپایی جشن نوروز را به جامعه بزرگ کشاورزی استان تبریک گفت.

پیام تبریک رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به جامعه بزرگ کشاورزی استان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، متن پیام فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، به این شرح است:

بسمه تعالی

بهار یکی از باشکوه‌ترین جلوه‌های رحمانی در جهان هستی است که می‌توان با تماشای آن، راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست و نوروز به عنوان یادگار پر ارج  نیاکان، روز آماده شدن برای تحقّق حاکمیّت الهی بر جهان و پیام آور دوستی، عشق و محبت است.

در سالی که گذشت با وجود تمام چالش‌های تاثیرگذار بر پهنه کشاورزی استان به لطف و عنایات الهی و تلاش و همت شما کشاورزان و تولیدکنندگان سخت کوش و زحمتکش، و سایر فعالان عرصه کشاورزی استان، شاهد شکوفایی و رشد کشاورزی در زیر بخش‌های مختلف آن و همچنین بهره‌برداری مطلوب از پتانسیل‌های تولیدی استان بودیم.

بی‌تردید، لزوم حفاظت از منابع تولید به عنوان محوری‌ترین راهبرد پیش روی کشاورزی پایدار بیش از پیش مورد تاکید است لذا در نظر داریم با یاری خداوند متعال در سال جدید با همت و تلاش شما تولیدکنندگان و فعالان عرصه کشاورزی، تمام مساعی خود را در جهت تقویت بنیان‌ها و  زیرساخت‌های کشاورزی استان در راستای پایداری تولید و نیل به امنیت غذایی به کار ببندیم و با تداوم آن یقیناً شاهد پیشرفت روزافزون و رونق اقتصادی در استان بیش از سنوات قبل خواهیم بود.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، آغاز جشن نوروز باستانی و بهار پرطراوت که نشانه تجدید حیات طبیعت است  را به جامعه بزرگ کشاورزی استان قزوین تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت توأم با شادی، کامیابی، سلامت و سعادت از درگاه خداوند متعال و سبحان برای شما عزیزان و خانواده محترمتان مسالت دارم.

با احترام؛ فاطمه خمسه

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید