Iranian Agriculture News Agency

در راستای ایجاد ثبات در بازار مرغ؛

روند افزایشی عرضه مرغ در قزوین ادامه دارد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اعلام این مطلب گفت: به منظور تامین مرغ مورد نیاز مردم استان، صبح امروز جمعه ۱۹۶ تن مرغ بین مراکز عرضه استان توزیع شد.

روند افزایشی عرضه مرغ در قزوین ادامه دارد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، فاطمه خمسه اظهار داشت: در پایان سال همواره با افزایش تقاضا برای اقلام ضروری مانند گوشت مرغ مواجه هستیم ولی امسال به دلیل افزایش قیمت سایر مواد پروتینی و همچنین بار منفی روانی ایجاد شده ناشی از اخبار نادرست در خصوص کمبود مرغ در بازار، تقاضا به صورت غیرمعمول افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه تولید مرغ در استان بیش از دو برابر نیاز مردم است، تاکید کرد: خوشبختانه استان قزوین قطب تولید گوشت مرغ محسوب می‌شود و هیچگونه نگرانی در تامین مرغ مورد نیاز مردم استان وجود ندارد.  خمسه افزود: کمبود و چند نرخی بودن قیمت مرغ در استان های همجوار بویژه استان تهران و البرز یکی از از معضلاتی است که در تنظیم بازار مرغ و ایجاد ثبات با آن مواجه هستیم که خوشبختانه با هماهنگی با دستگاه‌های ذیربط صدور و حمل مرغ به خارج از استان قزوین قبل از تامین نیاز خود استان ممنوع شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با تدابیر اندیشیده شده در زمینه تولید و عرضه، و همچنین همگرایی دستگاه‌های نظارتی استان، شهروندان استان هیچ‌گونه نگرانی در خصوص تامین مرغ در ایام تعطیلات عید نداشته باشند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید