Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

۴۰۰ بنای غیر مجاز در اراضی شهرستان قزوین تخریب شده است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : ۴۰۰ بنای غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در اراضی کشاورزی شهرستان قزوین تخریب شده است.

۴۰۰ بنای غیر مجاز در اراضی شهرستان قزوین تخریب شده است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، فاطمه خمسه در روز یکشنبه در نشست شورای معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: این تعداد از بناها با احکام قضایی مورد  قلع و قمع قرار گرفته است ۳۲۰ مورد آن متعلق به ۶ ماهه دوم سال جاری است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۵۰۰ مورد حکم در حوزه تبصره ۲ ماده ۱۰ صورت گرفته است گفت: مقابله با تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی یکی از موضوعاتی است که در اولویت سازمان قرار دارد.

خمسه در ادامه به عملکرد تسهیلات مکانیزاسیون پرداخت و اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری کارشناسان بیش از ۱۰۰دصد اعتبارات مکانیزاسیون جذب شده و تاکنون ۶۲ میلیارد تومان نیز تسهیلات پرداخت شده است.

این مسئول بر اتمام طرح های نیمه تمام تا پایان سال جاری تاکید کرد و گفت: طرح‌های که تسیهلات گرفته اند باید هر چه سریعتر افتتاح و به بهره برداری برسند و رصد ونظارت بر این طرح ها بر عهده مدیران سازمانی است.

خمسه خاطر نشان ساخت: تمامی مدیران ستادی و شهرستانی باید اسناد اعتبارات سازمان را تا ۲۸ اسفند تعیین تکلیف کنند تا بتوانیم از نتایج آن به نحو مناسب بهره برداری کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یاد آور شد: از آنجایی که برای اجرای طرح های آب و خاک نیازمند اعتبارات هستیم مدیر آب و خاک باید پیگیر جذب اعتبارات به استان باشد و این موضوع را پیگیری کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید