Iranian Agriculture News Agency

معاون سازمان جهادکشاورزی استان قزوین:

مالکین ماشین آلات کشاورزی نسبت به پلاک ادوات خود اقدام کنند

معاون بهیود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین از مالکین ماشین آلات کشاورزی خواست تا پایان سال جاری نسبت به اخذ پلاک برای ماشین آلات کشاورزی خود اقدام کنند.

مالکین  ماشین آلات کشاورزی نسبت به پلاک ادوات خود اقدام کنند

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، مجید اسماعیلی افزود : براساس دستورالعمل ارسالی به دارندگان ماشین الات کشاورزی فاقد پلاک از ابتدای سال جاری سوخت تعلق نخواهد گرفت.

به گفته وی موضوع پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی توسط مرکز توسعه مکانیزاسیون و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز  استان در حال پیگیری است و بر این اساس با پایان زمان تعین شده  سوخت به تراکتور، کمباین وچاپر تعلق نخواهد گرفت.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: در صورت کوتاهی در دریافت پلاک  مسئولیت این امر برعهده مالک این ماشین آلات خواهد بود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در ادامه با قدر دانی از همکاری پلیس راهور در امرپلاک گذاری ادوات کشاورزی از مدیران جهادکشاورزی شهرستان‌ها خواست با هماهنگی بخشداری، شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها و تشکل  کشاورزی، کشاورزان را ترغیب به پلاک گذاری ماشین آلات خود کنند.

به گفته اسماعیلی از ابتدای  اجرای طرح پلاک گذاری  ماشین آلات کشاورزی تا کنون بیش از 7 هزارو 55 دستگاه  پلاک گذاری و حدود 950 دستگاه دیگر نیز در مرحله صدور پلاک است.

وی افزود : هم اکنون مالکین  چهار هزار  دستگاه ماشین الات کشاورزی اقدام به پلاک گذاری نکرده اند که این افراد تا پایان سال جاری  برای  پلاک گذاری بایستی اقدام کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید