Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خبر داد:

تصویب 565 میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه بخش کشاورزی

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : در کارگروه استانی از محل بند الف ماده 52 قانون الحاقی 565 میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات برا ی توسعه بخش کشاورزی این استان تصویب شده است.

تصویب 565 میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در  استان قزوین فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان مطلب افزود: این میزان اعتبار برای 115 طرح کشاورزی استان مصوب شده است .

وی اظهار کرد: از این تعداد 78 طرح کشاورزی به مبلغ 336 میلیاردو 652 میلیون تومان جهت دریافت تسهیلات در شعب بانکی قرار و در دست اقدام است.

به گفته ی وی؛ بیشترین طرح ها مربوط به شهرستان تاکستان با 36 طرح کشاورزی به مبلغ 144 میلیاردو 800 میلیون تومان است.

به گفته خمسه این تسهیلات برای رسته محصولات گلخانه ای ، گیاهان دارویی ، شیلات وآبزیان، دام و طیور، صنایع تبدیلی و تکمیلی تصویب شده است.

این مقام مسئول یاد آور شد: بیشترین اعتبار با مبلغ 376 میلیارد و 200 میلیون تومان برای راه اندازی ، توسعه و تکمیل 68 واحد محصولات گلخانه ای اختصاص یافته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : با جذب این میزان اعتبارات پیش بینی میشود 935 اشتغال جدید در بخش کشاورزی استان ایجاد شود.

خمسه هدف از پرداخت این تسهیلات را ؛ رونق تولید و اشتغال در بخش کشاورزی برای افزایش تولید، ایجاد فرصت های شغلی و تثبیت اشتغال از طریق حرکت از کشاورزی سنتی به کسب وکار کشاورزی با تمرکز بر تامین مالی زنجیره ارزش و همچنین توسعه کشاورزی قراردادی ذکر کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید