Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

پایداری تولید محصولات کشاورزی اولویت نخست جهاد کشاورزی است

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : پایداری تولید محصولات کشاورزی اولویت نخست جهاد کشاورزی در تامین امنیت غذایی است.

پایداری تولید  محصولات کشاورزی اولویت نخست جهاد کشاورزی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، فاطمه خمسه در آئین تکریم و معارفه سرپرست معاونت تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین  که با حضور حجت الاسلام بهادری مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه و معاونین ومدیران این سازمان برگزارشد با بیان این مطلب افزود: این استان  در تامین محصولات کشاورزی بویژه گوشت قرمز ، گوشت مرغ ، تخم مرغ و شیر جزء استان های پیشرو است و این پایداری تولید حاصل تلاش و همکاری تشکل ها و تعاونی ها و برنامه ریزی و سعی و کوشش  همکاران معاونت تولیدات دامی در پیشبرد سیاست های وزارت جهادکشاورزی است.

به گفته وی در بررسی های انجام شده خوشبختانه استان قزوین جزو استان هایی بود که در زمینه تامین و توزیع نهاده ها مشکلی نداشته و این موفقیت از تلاش همکاران حاصل شده است .

خمسه گفت :  با وجود هجمه های فراوان به جهاد کشاورزی در تامین نهاده ها تولید همچنان انجام می شود‌ و این نشان از تلاش این سازمان برای حل مشکل بهره برداران است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد:  این هماهنگی در امر تولید و تامین نهاده ها نتیجه همراهی کلیه یخش ها وحمایت و پشتیبانی مسوولین  بویژه استاندار محترم و سایر عزیزان است.

خمسه گفت : با وجود جنگ اقتصادی و تحریم کشور نباید مشکلی در تامین نیازهای اساسی مردم ایجاد شود و تمام تلاش ما این است که  با افزایش تولید  نیاز مردم را تامین کنیم .

به گفته وی افزایش شاخص اقتصادی بخش کشاورزی کشور گواه تلاش جهادی همکاران و بهره برداران در عرصه تولیدات کشاورزی است.

وی در پایان با قدردانی از خدمات علی شاپور زاده، حمیدرضا عزتی را به عنوان سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی  سازمان جهاد گشاورزی استان منصوب کرد .

همچنین خانم خمسه در حکم دیگری مهندس علی شاپور زاده را به سمت مشاور عالی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین منصوب کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید