Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

حمایت از تشکل‌‌ها، توسعه بخش کشاورزی را بدنبال دارد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : حمایت از تشکل ها و تعاونی کشاورزی توسعه بخش کشاورزی را بدنبال دارد.

حمایت از تشکل‌‌ها، توسعه بخش کشاورزی را بدنبال دارد

به گزادش خبرنگار ایانا در استان قزوین در راستای تسهیل در امر خرید محصولات کشاورزی استان جلسه با حضور محمدعلی طهماسبی مدیر عامل سازمان  مرکزی تعاون روستایی ایران، رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس و فاطمه خمسه رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در سازمان مرکز تعاون روستایی ایران برگزارشد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در این جلسه با اشاره به لزوم حمایت از تولید کنندگان بخش گفت: در استان قزوین تشکل ها و تعاونی های بسیار قوی وجود دارد که با حمایت از این واحد ها می توان به توسعه بخش کشاورزی امیدوار بود.

فاطمه خمسه گفت: خوشبختانه در استان قزوین تعاون روستایی با ورود به موقع در خرید محصولات کشاورزی گام مهمی در حمایت از بهره برداران برداشته است.

وی  خواستار حمایت بیشتر سازمان مرکزی تعاون روستایی از تعاونی های تولید و تشکل های بخش کشاورزی استان شد.

رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم گفت : تاکستان با انگور و  کشمش ان شهرت جهانی دارد برای حفظ این ویژگی باید از بهره برداران حمایت شود.

وی از مجموعه جهاد کشاورزی و تعاون روستایی در امر توسعه بخش کشاورزی و کمک به  تولید پایدار محصولات کشاورزی  در استان قدر دانی کرد.

در ابتدای این جلسه محمدعلی طهماسبی مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران نیز با تشکر مجموعه جهاد کشاورزی استان در حمایت از تشکل های بخش کشاورزی خواستار واگذار بیشتر امور به تعاونی های بخش شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید