Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین :

تعاونی‌ها بازوی توانمند بخش کشاورزی استان قزوین هستند

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : تعاونی ها و اتحادیه بازوی توانمند بخش کشاورزی برای توزیع نهاد ها، کود و محصولات کشاورزی هستند.

تعاونی‌ها بازوی توانمند بخش کشاورزی استان قزوین هستند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، فاطمه خمسه در آیین تکریم و معارفه مدیر تعاون روستایی استان قزوین برگزارشد، که با حضور رحیمی عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برگزار شد، گفت: با وجود تشکل منسجم بخش کشاورزی جز استان هایی هستیم که کمترین مغایریت را درتوزیع کود و نهاد ها کشاورزی داشته‌ایم.

وی اظهار کرد: این استان در بخش کشاورزی روز به روز در حال رشدو ترقی است که این اتفاق جز باسعی و تلاش کشاورزان و بهره برداران و تشکل ها بخش حاصل نخواهد شد.

خمسه گفت : تشکل های بزرگی در استان فعال هستند که در تصمیم گیری و تصمیم سازی کلان بخش کشاورزی نقش بسزایی دارند .

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد :در بحث تنظیم بازار با وجود تشکل ها فعال استان کمترین مشکل را تامین و توزیع مایحتاج مردم داشته ایم .

خمسه یاد اور شد : تمام سعی و تلاش ما این است که در جهت تقویت تشکل ها بخش کشاورزی حرکت کنیم .

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد : سیلوی ذخیره سازی اتحادیه دامداران در حال احداث است که امیدواریم هرچه زودتر راه اندازی شود و مشکل استان را در زمینه ذخیره سازی نهادها حل شود .

به گفته خمسه : در طی چند سال گدشته اقدامات خوبی در حمایت از اتحادیه ها، تعاونی ها و تشکل ها انجام شده است برای واگذاری امور به بخش خصوصی انجام شده است .

وی افزود : برای پیشبرد امور باید تعامل و ارتباط خوب و صمیمی با تشکل ها و بهره برداران داشته باشیم تا مشکل کشاورزان حل شود.

درپایان این مراسم با قدر دنی از خدمات مهندس عباس آقاعلیخانی ، مهندس شهرام رحمانی را به عنوان مدیرتعاون روستایی استان قزوین معرفی شد .

شهرام رحمانی پیش از این مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید