Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین؛

فرآیند حدنگاری در حوزه کشاورزی تسریع شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: روند اجرای طرح حدنگاری ( کاداستر ) و اطلاعات توصیفی و مکانی عرصه های کشاورزی تسهیل و تسریع شود .

فرآیند حدنگاری در حوزه کشاورزی تسریع شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین فاطمه خمسه در دیدار با نمایندگان شرکت‌های مهندسی حدنگاری (کاداستر) اراضی کشاورزی استان قزوین با بیان این مطلب افزود: مدیران جهاد کشاورزی و منابع طبیعی امور شرکت‌های حدنگار (کاداستر) اراضی استان قزوین را تسریع کرده و نگاه تسهیل‌گرانه داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: عملیات حدنگاری به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع در تعیین حدود اراضی کشاورزی به شمار می‌رود ، بنابراین امور این شرکت‌ها نباید با مشکلی مواجه شوند.

خمسه با بیان اینکه پاسخ به مطالبات مهندسان حدنگاری در دستور کار جهادکشاورزی قرار دارد، اظهار داشت: بیشتر مطالبات مربوط به حوزه امور اراضی و منابع طبیعی است که بایستی در این رابطه همکاری‌های بیشتری صورت پذیرد.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین بیان داشت: با توسعه حدنگاری در اراضی کشاورزی، مشکلات حقوقی، تداخلات و تعیین تکلیف وضعیت اراضی مشخص و و بدنبال آن مشکلات اساسی ناشی از صدور سند نیز حل می‌شود.

خمسه خاطرنشان کرد: امروز در میان مهندسان کاداستر امور اراضی استان قزوین جوانان نخبه و فعالی وجود دارد که باید بیش از پیش از ظرفیت آن‌ها استفاده کرد.

در این نشست نمایندگان شرکت‌های مهندسی ضمن تشکر از حمایت های سازمان جهاد کشاورزی خواستار تسهیل امور و پیگیری سازمان در خصوص رفع موانع و چالش‌های آنان در ارتباط با سایر دستگاه ها شدند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید