Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین:

73 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در بخش کشاورزی استان قزوین پرداخت شد

معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: 73 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در بخش کشاورزی استان پرداخت شد.

73 میلیارد ریال  تسهیلات رونق تولید در بخش کشاورزی استان قزوین پرداخت شد

به گزارش خبرنگار ایانا در  استان قزوین، حمید رضا تبسمی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 76 طرح کشاورزی با مبلغ 157 میلیارد ریال در کارگروه مصوب شده است که از این تعداد تاکنون مبلغ  73میلیارد ریال در قالب 40 طرح کشاورزی بصورت تسهیلات رونق تولید  به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت و مابقی در دست بررسی بانک‌ها است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تسهیلات رونق تولید به بخش دام و طیور پرداخت شده اظهار کرد: شهرستان بوئین زهرا با معرفی29 واحد تولیدی و دریافت 55 میلیارد ریال بیشترین تسهیلات رونق تولید را در بین شهرستانهای استان دریافت کرده است.

تبسمی تصریح کرد : بانک ملی با پرداخت52 میلیارد ریال برای 27 واحد تولیدی رتبه اول را در بین بانکهای عامل در پرداخت تسهیلات رونق تولید در بخش کشاورزی دارد.

وی اضافه کرد: تمامی واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی تکمیلی با اولویت طرحهای دام وطیور، شیلات و گلخانه، صنایع تبدیلی وتکمیلی می توانند از طریق سامانه بهین یاب اقدام به ثبت نام برای اخذ این تسهیلات کنند.

تبمسی هدف از تامین تسهیلات مورد نیاز رونق تولید را ؛ راه اندازی طرح های نیمه تمام بنگاههای کوچک و متوسط واحدهای تولید بخش کشاورزی و صنایع تکمیلی عنوان کرد و اظهار کرد: این تسهیلات در راستای جهش تولید به منظور حفظ اشتغال و افزایش تولید و تقویت تحرک اقتصادی به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت می شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید