Iranian Agriculture News Agency

معاون جهادکشاورزی قزوین

49 واحد کشاورزی در قزوین متقاضی دریافت تسهیلات کرونا شدند

معاون برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین 49 واحد کشاورزی در استان قزوین متقاضی دریافت تسهیلات کمک به جبران خسارات کرونا شدند که از این تعداد ۳۶ واحد حائز شرایط لازم برای گرفتن وام شناخته شدند.

49 واحد کشاورزی در قزوین متقاضی دریافت تسهیلات کرونا شدند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، حمیدرضا تبسمی اظهار کرد: واحدهای کشاورزی که واجد شرایط لازم برای دریافت تسهیلات کمک به جبران خسارت کرونا تقاضای دریافت ۷۲ میلیارد ریال وام داشته اند.

وی افزود: از ۳۶ واحد واجد شرایط که تقاضای تسهیلات کمک به جبران خسارات کرونا را داشته اند، پرونده ۲۸ واحد به بانک ها ارسال شده و در حال تکمیل پرونده هستند و همچنین پرونده هشت واحد نیز در سازمان جهاد کشاورزی در دست بررسی است و در صورت نداشتن مشکل و نقص به بانک های عامل معرفی خواهند شد.

وی یادآور شد: از واحدهای کشاورزی خسارت دیده واجد شرایط دریافت وام جبران خسارت کرونا در استان قزوین می توان به ۲۸ مرغداری، ۲کشتارگاه، یک مجتمع پرورش قارچ و یک گلخانه اشاره کرد.

این مسئول گفت: ۲ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال خسارت در پی شیوع کرونا به واحدهای کشاورزی استان قزوین وارد شده که دولت به برخی از واحدهای خسارت دیده که از سوی ستاد ملی مقابله و پیشگیری کرونا تعیین شده است، تسهیلات جبران خسارت ارائه می کند.

وی یادآور شد: پرداخت تسهیلات کمک به جبران خسارات کرونا به واحدهای کشاورزی فعال در بخش های دامپروری (دام و طیور)، شیلات و گلخانه ها پرداخت می شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید