Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین :

290 واحد تولیدی بخش کشاورزی استان قزوین تسهیلات خسارت کرونا دریافت می کنند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : 290 واحد تولیدی بخش کشاورزی استان در صورتیکه در سامانه کارا ثبت نام نمایند می توانند از تسهیلات جبران خسارات کرونا بهره مند شوند .

290 واحد تولیدی بخش کشاورزی استان قزوین تسهیلات خسارت کرونا دریافت می کنند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین فاطمه خمسه با اعلام این خبر گفت: این واحدهای تولیدی در زیر بخش های دامپروری، گلخانه و شیلات هستند که مشمول دریافت تسهیلات جبران خسارات کرونا شدند.

وی ؛ میزان خسارات وارد شده به این  تعداد واحدهای تولیدی بخش کشاورزی را 165 میلیارد ریال برآورد کرد .

خمسه تصریح کرد : براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا واحدهایی که مشمول دریافت تسهیلات جبران خسارات این بیماری هستند، می توانند به ازای هرنفر اشتغال دارای بیمه ۱۲۰ میلیون ریال و شغل بدون بیمه ۸۰ میلیون ریال امکان دریافت وام دارند.

به گفته این مقام مسئول، هزار و ۵۷۶ واحد کشاورزی در استان  پس از شیوع کرونا دچار آسیب شده اند که  در مجموع ۲ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال خسارت دیده اند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر پرداخت تسهیلات کمک به جبران خسارات کرونا به واحدهای کشاورزی فعال در رسته های دامپروری (دام و طیور)، شیلات و گلخانه ها پرداخت می شود.

وی یاد آور شد : ثبت نام از متقاضیان دریافت تسهیلات جبران خسارات کرونا در حال انجام است و واحدهای کشاورزی مشمول می توانند تا پنجم مرداد ماه امسال در سامانه مربوطه ثبت کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید