Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین :

پروژه های نیمه تمام سامانه نوین آبیاری تکمیل شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : پروژه های راکد و نیمه تمام سال گذشته سامانه های نوین آبیاری بایستی هر چه سریعتر تکمیل شود .

پروژه های نیمه تمام سامانه نوین آبیاری تکمیل شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین فاطمه خمسه درجلسه ستاد سامانه نوین آبیاری که با حضور معاونین و مدیران این سازمان برگزار شد با بیان این مطلب افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ، امسال ۵۰۰۰ هکتار سامانه نوین آبیاری دراراضی کشاورزی استان اجرا می شود .

وی اظهار کرد: در انتخاب پروژه های آبیاری بایستی دقت شود تا بهره برداران در اجرای ان مشارکت کنند و همچنین پیمانکاران متعهد در اجرای طرح باشند .

خمسه تاکید کرد: تمامی طرح های سامانه نوین آبیاری نوین که از محل اعتبارات سال ۹۸ تامین شده تا پایان آذر ماه به اتمام برسد .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه ؛ بخش اعظمی از اعتبارات اجرای طرح های سامانه های نوین آبیاری بصورت دولتی است، افزود : در اجرای طرح ها بوپژه تکمیل و استاندارد سازی طرح ها باید نظارت بیشتری صورت گیرد .

خمسه افزود : با توجه به اعتبارات تخصیص داده شده برای تجهیز سامانه نوین آبیاری در استان ؛ طرح های نیمه تمام را باید تکمیل و به پایان رساند .

وی بر لزوم اهمیت تلاش مضاعف دست اندرکاران این طرح برای اجرای سامانه های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی استان تاکید کرد .

این مقام مسئول یاد آور شد : با توجه به اعتباراتی که برای اجرای طرح های ابیاری نوین در مزارع کشاورزی استان تخصیص داده شده باید پیمانکاران را برای اجرای تعهدات ترغیب کرد .

وی بر لزوم تکمیل طرح های نیمه تمام آبیاری نوین در استان و نظارت بیشتری بر روند اجرای این طرح ها تاکید کرد.

به گفته ی این مقام مسئول ؛ در حال حاضر در بیش از ۵۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان سامانه نوین آبیاری اجرا شده است .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید