Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین ؛

اجرای طرح کاداستر در ۱۷۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت : طرح کاداستر یا حدنگاری در سطح ۱۷۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی این استان اجرا می‌شود.

اجرای طرح کاداستر در ۱۷۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، فاطمه خمسه با اشاره به نقش طرح کاداستر در تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی و ساماندهی آنها، یادآور شد: در راستای اجرای این طرح تاکنون اطلاعات و نقشه برداری از بیش از ۸۵ هزار هکتار از این عرصه ها  انجام شده است.

وی افزود: طرح کاداستر یا حدنگاری با هدف نقشه‌برداری با جزییات کامل و تعیین تکلیف مالکیت اراضی سال گذشته در سطح ۵۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین اجرا شده است.

خمسه گفت: همچنین برای ۱۷ هزار هکتار از اراضی یاد شده، نقشه نهایی حدنگاری قطعات و پلاک ها تهیه شده است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین افزود: همچنین سال گذشته همچنین در راستای پیشبرد این طرح، نقشه‌برداری زمینی و تهیه تصاویر هوایی بیش از ۳۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی قزوین و گویاسازی اطلاعات توصیفی از آنها به انجام رسید.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه اطلاعات مربوط به اراضی در طرح کاداستر در نهایت برای ثبت و صدور سند به سازمان ثبت اسناد و املاک ارسال می‌شود، گفت: تاکنون اطلاعات مربوط به ۳۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی قزوین که نقشه برداری آنها در طرح کاداستر انجام شده برای ثبت نهایی و صدور سند به سازمان ثبت اسناد و املاک ارسال شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید