Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

تعیین تکلیف عرصه‌های پلاک سگز آباد در دستور کار جهادکشاورزی قرار دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : رفع مشکلات و تعیین تکلیف عرصه های کشاورزی پلاک سگز آباد در سطح 12 هزار هکتار دستورکار این سازمان قرار دارد.

 تعیین تکلیف عرصه‌های پلاک سگز آباد در دستور کار جهادکشاورزی  قرار دارد

به گزارش خبرنگار ایانا  در استان قزوین، فاطمه خمسه در جلسه با روح الله عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در خصوص رفع مشکل اراضی کشاورزی سگزآباد، گفت:  رفع مشکلات و تعیین تکلیف عرصههای کشاورزی پلاک سگز آباد بهدنبال اجرای رفع تداخلات اراضی و مصوبات شورای عالی اصلاحات ارضی کشور در دستورکار قرار گرفته است .

وی اظهار داشت : تمام سعی و تلاش جهادکشاورزی این است که در راستای حل مشکلات بهرهبرداران و کشاورزان استان گام بردارد.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین تاکید کرد:  بر اساس قانون و در  راستای احقاق حق مردم بایستی تلاش و درچارچوب قانون عمل کرد تا حقی از کسی ضایع نشود .

خمسه یاد آور شد : با اقدامات انجام  شده در صدد حل مشکل چندین ساله این پلاک در سگز آباد هستیم که حل  این مشکل  علاوه بر تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی  نیاز به  هماهنگی با  سایر دستگاه‌های خارج از استان و بالادستی نیز دارد .

خمسه تاکید کرد:  تمام سعی و تلاش جهاد کشاورزی استان بر این است که مشکل اراضی سگز آباد را تعیین تکلیف شود.

به گفته وی پلاک عرصه های کشاورزی سگز آباد بزرگترین پلاک موجود در منطقه است که حل آن نیازمند همکاری و تعامل کشاورزی با مجریان و خصوصا انجام طرح کاداستر اراضی کشاورزی است .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه به  طرح احداث مجتمع دامداری در شهرستان بوئین زهرا اشاره کرد و گفت :  نقشه برداری این مجتمع  در سطح ۱۲۰  هکتار در حومه روستاهای آراسنج ، تفک و امیرآباد  آغاز شده است .

وی اظهار کرد: تیم اقتصادی که  هم اکنون در بخش کشاورزی مشغول فعالیت هستند قویترین تیم اقتصادی  استان است که جهادی وار پیگیر امور  بهره برداران بخش هستند .

وی بر لزوم اهمیت ارتباط بیشیتر بین  نمایندگان مجلس با بخش کشاورزی بر حل مشکلات مردم تاکید کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید