Iranian Agriculture News Agency

انجام شد

27000 هکتار از عرصه‌های کشاورزی استان قزوین تعیین تکلیف شد

درجلسه کمیسیون رفع تداخلات استان قزوین برای 27 هزار هکتار از عرصه های کشاورزی و ملی با تصمیمات کمیسیون رفع تداخلات استان تعیین تکلیف شد.

27000 هکتار از عرصه‌های  کشاورزی استان قزوین تعیین تکلیف شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین در این جلسه  که با حضور کشاورز مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ، اسدالهی مدیر کل منابع طبیعی استان قزوین و سایر اعضا برگزار شد ،فاطمه خمسه رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین  هدف از برگزاری این جلسه را  تعیین تکلیف و تصمیم گیری برای پلاکهای مطرح در سطح استان قزوین عنوان کرد و گفت : رفع تداخلات اراضی قوانین موازی با هدف تعیین تکلیف اراضی مشمول قوانین اصلاحات ارضی و ملی شدن اراضی و ذیل قانون رفع موانع تولید، در سطح کشور در دست انجام است.

 به گفته وی این طرح در استان قزوین نیز از سال 1395 شروع و تا به حال موارد گسترده ای از عرصه های کشاورزی و ملی با تصمیمات کمیسیون رفع تداخلات استان تعیین تکلیف شده است.

 

خمسه گفت  :  در این جلسه  تعداد 12 پلاک ثبتی از شهرستانهای قزوین، تاکستان و آوج در سطح حدود 27 هزار هکتار تصمیم گیری و تعیین تکلیف شد .

  رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین اضافه کرد :  این تصمیمات زمینه ساز حل اختلافات بسیاری از مشکلات مالکین اراضی کشاورزی با اراضی منابع طبیعی و ملی می باشد.

 به گفته وی با توجه به کثرت پرونده های اختلافات قضائی در امر زمین های ملی و غیر ملی، انجام این طرح گامهای موثری

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید