Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک

پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بمناسبت سالروز تأسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بمناسبت سوم تیر ماه سالروز تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی پیام تبریکی صادر کرد .

پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بمناسبت  سالروز تأسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین در پیام تبریک فاطمه خمسه آمده است : تاریخ ایران سربلند به وجود اندیشمندان، مهندسان و دانشمندانی مفتخر است که پایه های تمدن این مملکت را بنا نهاده و آثاری ارزشمندی از خود به یادگار گذاشته اند که با گذشت سالها و قرن ها، همچنان محکم و پابرجا ایستاده اند.

در بخش دیگری از این پیام آمده : آنچه از آن نسل اندیشمند و فرهیخته به جامعه امروز متخصصان، اندیشمندان و مهندسان ایران درردیف میراثی گرانبها بر جا مانده، اخلاق حرفه ای، روحیه خودباوری و تعهد است که در کنار توانمندی، خلاقیت و پشتکار مهندسان و متخصصان برای اعتلای میهن به کار گرفته می شود.

در این پیام آورده شده : سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی که بزرگ‌ترین و جامع‌ترین تشکل تخصصی در بخش کشاورزی و منابع طبیعی است، سازمانی است مستقل و غیردولتی که از کارشناسان مستعد و علاقمند دانشگاهی و اجرایی اعم از دولتی و غیردولتی بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است.

در بخش پایانی این پیام آمده : اینجانب سوم تیر ماه سالروز تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی را به جامعه بزرگ متخصصان کشاورزی و منابع طبیعی و فعالان عرصه تأمین امنیت غذایی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید