Iranian Agriculture News Agency

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین

۱۹۰۰ کیلو گوشت تاریخ مصرف گذشته در قزوین کشف و معدوم شد

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت : یک هزار و ۹۰۰ کیلوگرم گوشت تاریخ مصرف گذشته در قزوین از سوی کارشناسان دامپزشکی کشف و از چرخه مصرف حذف شد.

۱۹۰۰ کیلو گوشت تاریخ مصرف گذشته در قزوین کشف و معدوم شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین مهدی جلوخانی افزود : کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان قزوین در بازرسی از یک واحد عرضه فرآورده های خام دامی ۳۵۰ کیلوگرم گوشت قرمز غیر قابل مصرف را کشف و معدوم کردند.

وی تصریح کرد: حمل و نقل فرآورده های خام دامی می بایست توسط خودروهای سردخانه دار انجام شود که در همین راستا یک دستگاه خودرو فاقد سردخانه حامل ۵۸ کیلوگرم گوشت بوقلمون توسط بازرسان دامپزشکی توقیف و از محموله مورد نظر نمونه برداری شد تا پس از مشخص شدن نتایج آزمایش های مربوطه در خصوص محموله یاد شده تصمیم گیری به عمل آید.

این مسوول همچنین از کشف یک هزار و ۵۱۳ کیلوگرم مرغ منجمد تاریخ گذشته در یکی از واحدهای بسته بندی فرآورده های خام دامی خبر داد که پس از انجام آزمایش های مربوطه این محموله غیر قابل مصرف تشخیص داده و از چرخه مصرف حذف شد.

جلوخانی در پایان به عموم مردم توصیه کرد در هنگام خرید فرآورده های خام دامی(گوشت قرمز و سفید و تخم مرغ و...) پس از دقت نظر به شرایط ارگانولپتیکی (ظاهری) به تاریخ تولید و انقضاء محصول دقت کرده و پس از اطمینان از شرایط مناسب نگهداری فرآورده ها خرید خود را انجام دهند.

سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ بصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارشهای مردمی مرتبط با تخلفات دامپزشکی است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید