Iranian Agriculture News Agency

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین :

گشت ویژه نظارت بر خرید گندم در استان قزوین راه اندازی شد

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : گشت های ویژه نظارت بر خرید گندم در سازمان جهاد کشاورزی استان راه اندازی شد .

گشت ویژه نظارت بر خرید گندم در استان قزوین راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین مجید اسماعیلی با اعلام این خبر افزود : این طرح در راستای صیانت از عملیات برداشت و خرید تضمینی گندم اجرا می شود .

وی یادآور شد: هم اکنون ۴۰ تیم متشکل از کشت های سیار در مراکز جهادکشاورزی بخشها و دهستانها، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستانها، معاونت و مدیریت های این سازمان بر روند خرید گندم نظارت دارند.

وی اظهار کرد: برداشت گندم از مزارع کشاورزی استان از 25 خرداد ماه سال جاری  از مزارع کشاورزی استان آغاز شده است .

اسماعیلی تصریح کرد : در سال زراعی جاری 154 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم آبی و دیم رفته که پیش بینی می شود ؛ ازاین میزان سطح زیر کشت 350 هزار تن گندم برداشت شود .

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه گفت : برنامه خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در سال جاری 220 هزار تن است .

اسماعیلی افزود : در حال حاضر 21 مرکز خرید گندم در سطح استان برای خرید تضمینی گندم از کشاورزان فعال هستند.

وی  از کشاورزان استان خواست : پس از برداشت گندم در اسرع وقت نسبت به تحویل گندم تولیدی مازاد بر مصرف خود به مراکز خرید تضمینی این محصول در سطح استان اقدام کنند.

این مقام مسئول تاکید کرد : خروج گندم از تمام مبادی استان ممنوع می باشد و کشاورزان عزیزدر صورت مشاهده می توانندمراتب را به سازمان جهاد کشاورزی ، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستانها ونیروی انتظامی گزارش دهند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید