Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

پروژه های نیمه تمام بخش کشاورزی تکمیل شود

یس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : تمام سعی و تلاش همکاران جهاد کشاورزی این است تا طرح های نیمه تمام بخش کشاورری استان امسال به اتمام برسد .

پروژه های نیمه تمام بخش کشاورزی  تکمیل شود

به گزارش خبرنگار ایانا در  استان قزوین فاطمه خمسه در جلسه شورای هماهنگی مدیران این سازمان  با تبریک هفته جهاد کشاورزی  افزود : در سال جهش تولید در راستای منویات مقام معظم رهبری و همسو با سیاست های دولت محترم با اجرای طرح  های مهم شاهد جهش تولید در بخش کشاورزی  خواهیم بود .

وی با اشاره به وضعیت خوب تولید محصولات  کشاورزی افزود : امسال با مدیریت خوب می توانیم محصول گندم با کیفیت تولید و از کشاورزان خریداری کرد .

خمسه با اشاره به  آغاز برداشت محصول گندم در استان گفت : با توجه به اینکه امسال نرخ گندم نسبت به سال گذشته افزایش داشته با هماهنگی سایر دستگاهها باید گندم استان تحویل مراکز خرید شود .

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان به لزوم جذب اعتبارات بیشتر برای رونق بخش کشاورزی اشاره کرد و یاد اور شد :

 تمام سعی و تلاش ما صیانت از بخش کشاورزی و پایداری تولید در این بخش است .

وی صیانت از اراضی کشاورزی را لازمه امنیت غذایی و پایداری تولید دانست و گفت :  در صیانت از اراضی کشاورزی نباید کوتاهی کرد و با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد .

به گفته ‌با نظارت و کنترل بیشتر باید از تغییر کاربری اراضی کشاورزی جلو گیری کرد .

خمسه در ادامه به لزوم جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت : در امر سرمایه گذاری با هماهنگی سایر دستگاههای سرمایه گذاران را به اراضی غیر مرغوب  کشاورزی هدایت کرد .

ریییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در پایان گفت : با همکاری و همدلی و مدیریت جهادی می توان در جهت توسعه بخش کشاورزی حرکت کرد .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید