Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک

پیام تبریک بازرس کل استان قزوین به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

عبدالله آقا علیخانی بازرس کل استان قزوین به مناسبت هفته جهادکشاورزی پیام تبریکی صادر کرد

پیام  تبریک بازرس کل استان قزوین به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، در این پیام آمده است : اهمیت کار جهادی در اشتغال و توسعه کشور موجب شد حضرت امام خمینی (ره) در بدو تشکیل جمهوری اسلامی با فرمان تاریخی خود در 27 / 13583 دستور تشکیل جهاد سازندگی را دادند. این فرمان منشا برکاتی در روستاها و جبهه های جنگ تحمیلی شد. همین امر موجب شده که همه ساله این ایام به‌عنوان هفته جهاد کشاورزی گرامی داشته شود.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: در سالی که با شعار ثقیل و وزین " جهش تولید " توسط رهبر معظم  انقلاب حضرت آیت ا... خامنه ای مزین شده، بر همه جهادگران بخش جهاد کشاورزی و دستگاههای اجرایی و نظارتی است که بر احیاء فرهنگ و مواریث فکری آن امام راحل گام برداشته و تمام سعی و تلاش خود را نصب العین قرار داده و با وحدت کلمه، همت گمارند تا فرهنگ و مدیریت جهادی که منسوب به آن عبد صالح خدا است ترویج و پایدار شود.

در این پیام امده است: کشاورزی یکی از قطبهای اصلی در پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور است چرا که علاوه بر استقلال و  خودکفایی ملی؛ زمینه اشتغال وسیع، آبادانی و به دنبال آن صادرات را فراهم میکند و در این راستا، امنیت و استقلال غذایی برای هر کشوری اولویت اساسی است .

افزایش ضریب نفوذ دانش و فناوری و تقویت جریان ورود سرمایههای مردمی به بخش کشاورزی لازمه تحقق  جهش تولید و موجب ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات کشاورزی و دستیابی به قله های رفیع خودکفایی در این استان خواهد شد.

در این پیام همچنین تاکیده شده است با توجه به پتانسیل مستعد بخش کشاورزی در این استان ، یقیناً دست اندرکاران جهاد کشاورزی با برنامه ریزی و خدمت رسانی وحضور فعال در روستاها و پشتیبانی های مادی و معنوی ، می توانند منشا خیر و برکت برای مردمان شریف و زحمت کش این حوزه باشند .

در پایان  گرامیداشت یاد و خاطره سنگرسازان بی سنگر جهاد سازندگی در دوران هشت سال دفاع مقدس، فرا رسیدن این هفته را به تمامی جهادگران عرصه کشاورزی و به ویژه کارکنان خدوم، تولیدکنندگان و بهره برداران تلاشگر بخش کشاورزی تبریک و تهنیت عرض نموده و از کلیه عزیزان که در جهت اعتلای کشور و توسعه پایدار بخش کشاورزی منطقه تلاش می کنند، تشکر و قدردانی می شود .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید