Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین :

فلسفه صندوق کشمش تاکستان، حمایت از باغداران است

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت : صندوق کشمش تاکستان یک صندوق اقتصادی است که در راستای توسعه بخش کشاورزی ایجاد شده است .

فلسفه صندوق کشمش  تاکستان، حمایت از باغداران است

به گزارش خبرنگار ایانا در  استان قزوین، فاطمه خمسه در جلسه هماهنگی صندوق کشمش تاکستان که با حضور مدیر  و رییس هیات مدیر و اعضاء صندوق کشمش تاکستان برگزار شد با گرامی داشت هفته جهاد کشاورزی افزود: باید به این صندوق به عنوان یک صندوق تخصصی نگاه کرد تا برکات و خدمات آن برای بهره برداران و اعضاء حاصل شود

وی در ادامه با اشاره  به فلسفه تاسیس اینگونه صندوق ها  ، حمایت از بهره برداران و تامین مالی اعضا را اهداف  آنها برشمرد و گفت : جهاد کشاورزی در تلاش است با هماهنگی صندوق مادر تخصصی پس از تکمیل باقی مانده سهم دولت ؛ سهم اعضاء و دولت را افزایش دهد.

 به گفته وی  این صندوق در صدد ارتقا سطح تولید  انگور و کشمش تاکستان  و  همچنین بهره مندی اعضا این  صندوق  از مزایای آن  هست.

خمسه اضافه کرد :  دغدغه اصلی جهادکشاورزی و  هیات مدیره صندوق کشمش تاکستان ؛ عضویت  جا ماندگان و اعضای جدید است .

 به گفته رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین  باید تدابیری اندیشه شود  تا  سایر افراد عضو و سهامدار این صندوق  شوند  و شرایط برای عضویت  آنها نیز فراهم شود.

وی افزود : صندوق حمایت از توسعه کشاورزی به دور از مسایل حاشیه ای در جهت حل مشکل بهره برداران بخش کشاورزی فعالیت می کند .

خمسه اظهار کرد: این صندوق نخستین صندوق تخصصی در حوزه کشمش کشور است که در شهرستان تاکستان تاسیس شده است و هدف از تشکیل آن تکمیل زنجیره ارزش غذایی محصول انگور تاکستان است .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید