Iranian Agriculture News Agency

معاون تعاون روستایی استان قزوین :

توزیع کود از طریق شرکت های تعاونی با کد کارگزاری ‌مجاز است

اولین جلسه کمیته کود استان در راستای اجرای دستورالعمل تامین و توزیع کود شیمیایی با حضور کرم عباسی معاون تعاون روستایی استان و اعضاء کمیته کود برگزار شد.

توزیع کود از طریق شرکت های تعاونی با کد کارگزاری ‌مجاز است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین ؛ کرم عباسی در این جلسه بر ساماندهی و نظارت کامل بر عملکرد فرآیند خرید و توزیع کود شیمیایی در سطح شبکه تعاونیهای روستایی، کشاورزی و تولید روستایی تاکید کرد و گفت: در اجرای دستورالعمل های پایش و نظارت بر روند توزیع کودهای شیمیایی، اکیپ نظارتی کمیته کود استان و شهرستان از شبکه بازدید و توصیه های لازم را به کارگزاران جهت رعایت دستورالعمل های توزیعی و خدمات رسانی مطلوب به کشاورزان ارائه می کنند.

وی اظهار کرد: نظارت منظم و مستمر بر توزیع کودهای شیمیایی در سطح شبکه ضروری است و توزیع کود از طریق شرکت های تعاونی با کد کارگزاری ‌مجاز است.

عباسی گفت : روسای ادارات شهرستانی با توجه به وظیفه مندی حاکمیتی و نظارتی سازمان بر تشکلهای تعاونی از تمامی امکانات موجود جهت افزایش نظارت های پیشگیرانه از تخلف در امر توزیع کود استفاده کنند.

وی تصریح کرد : بازدید دوره ای از شرکت های تعاونی موجب عملکرد بهتر، رفع اشکالات و نواقص احتمالی آنان می شود و مسائل و مشکلات مربوط به کودهای شیمیایی توسط مسئولین هماهنگی شرکتها پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید