Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین :

330 هزار تن گندم در اراضی کشاورزی استان قزوین تولید می‌شود

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین پیش بینی کرد : در سال زراعی جاری بیش از 330 هزار تن گندم از مزارع کشاورزی استان قزوین برداشت شود .

330 هزار تن گندم در اراضی کشاورزی استان قزوین تولید می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، فاطمه خمسه در دیدار با حاجیان فرمانده انتظامی استان که با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و معاونین این سازمان انجام شد افزود : با برنامه ریزی انجام شده ؛ پیش بینی می شود از این میزان گندم تولیدی درمزارع کشاورزی بیش از 220 هزار تن بصورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شود.

به گفته وی ؛ درسال جاری بیش از۱۵۴ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم رفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه  ضمن تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی و پلیس  راهور در مشارکت در امر پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی گفت: از ابتدای اجرای طرح پلاک گذاری تاکنون 5028 دستگاه ماشین آلات کشاورزی در استان پلاک گذاری شده است .

خمسه افزود : بر اساس اطلاعات راهور؛  از این میزان 2725 دستگاه ماشین آلات کشاورزی تا پایان سال گذشته پلاک گذاری شده است.

این مقام مسئول تاکید کرد :  در حال حاضر 4896 دستگاه ماشین آلات کشاورزی در استان فاقد پلاک هستند که تا پایان سال جاری پلاک گذاری خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی گفت : از هر گونه تغییر کاربری ازارضی کشاورزی و باغی جلوگیری می شود .

خمسه از همکاری و تعامل خوب اداره کل دادگستری و نیروی انتظامی در صیانت از اراضی کشاورزی تقدیر و تشکر کرد .

فرمانده انتظامی استان قزوین هم در این دیدار گفت : توسعه زیر بنایی استان با حضور موثر نیروی انتظامی امکانپذیر است .

حاجیان در ادامه بر همکاری، تعامل و مشاکرت نیروی انتظامی با دستگاههای اجرای به ویژه جهادکشاورزی در زمینه امنیت غذایی و صیانت از اراضی کشاورزی تاکید کرد .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید