Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

بخش کشاورزی درحل مشکلات کشور در کنار مسئولین و مردم قرار دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : بخش کشاورزی در حل مشکلات کشور در کنار مسئولین و مردم قرار دارد .

بخش کشاورزی درحل مشکلات کشور در کنار مسئولین و مردم قرار دارد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین‏، فاطمه خمسه در رزمایش همدلی و کمک های مومنانه ‌بخش کشاورزی که با حضور قبادی معاون استاندار قزوین، طاهرخانی معاون سپاه استان، بخشنده رییس اتاق بارزگانی استان قزوین و تولید کنندگان ، بهره برداران وتشکل های بخش کشاورزی در مجموعه باغستان برگزار شد: بخش کشاورزی گرداننده اقتصاد استان است که این ویژگی بلحاظ سابقه کشاورزی  استان برمی گردد.

وی اظهار کرد: استان قزوین با تولید ۴.۵ میلیون تن محصولات کشاورزی جز۱۰ استان برتر کشوردر زمینه تولید محصولات کشاورزی است.

خمسه تصریح کرد :حفظ پایداری تولید از جمله مشخصه های و موفقیت های جهاد کشاورزی استان در تولید محصولات کشاورز ی است .

تولید کنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی در شرایط  موجود  کشور در مبارزه با ویروس کرونا  وارد عمل  شده اند.

وی یاد آور شد : با وجود بیماری کرونا به بخش کشاورزی خسارت های واردشده با این وجود همچنان بهره برداران این بخش پای کار هستند و لحظه ای از تلاش برای تولید کوتاهی نکرده اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در چند ماه گذشته بخش های از کشاورزی استان در زمینه تولید گوشت مرغ و شیر متاسفانه دچار مشکل  شدند که با همدلی توانسته برمشکلات غلبه کنند .

خمسه افزود : باوجود کمبودها با تلاش مضاعف نهادهای مورد نیاز بخش را تامین کردیم و توانستیم پایداری تولید را حفظ کنیم

وی اظهار کرد: امسال بخش کشاورزی با توجه شرایط اب و هوایی شرایط مناسبی در تولید محصولات کشاورزی  دارد که امیدواریم با کنترل آفت و بیماری ها بیش از ۳۳۰ هزار تن گندم  با کیفیت تولید کرد .

خمسه خاطر نشان کرد: امروز ‌متاسفانه بر اثر این بیماری منحوس قشری از افراد جامعه دچارمشکل شده اند که امیدواریم با همدلی و کمک به یاری این عزیزان بشتابیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید