Iranian Agriculture News Agency

نماینده منتخب مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی :

بخش کشاورزی مزیت اقتصادی استان قزوین است

نماینده منتخب مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت : بخش کشاورزی مزیت و قابلیت های اقتصادی استان قزوین است.

 بخش کشاورزی مزیت اقتصادی استان قزوین  است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین؛ فاطمه محمدبیکی در دیدار با  فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین که با حضور معاونین و مدیران این سازمان برگزار شد با بیان این مطلب افزود : اولویت نمایندگان متتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در دوره چهار سال آینده؛ محرومیت زدایی از مناطق محروم  استان است .

وی اظهار کرد: نمایندگان مجلس پای کار هستند و این آمادگی را دارند تا طرح های دستگاههای اجرایی را برای حل مشکل محرومیت زایی در مناطق استان اجرا کنند.

وی خاطر نشان ساخت : محرومیت زدایی در دو منطقه ای الموت وطارم سفلی از اولویت های نمایندگان مجلس است که اقدامات خوبی در سال های اخیر توسط جهادکشاورزی از جمله طرح توسعه باغات در اراضی شیبدار ، تخصیص آب شاهرود ، اعطای مجوز در مناطق محروم  در این زمینه صورت گرفته است .

محمدبیگی در بخش دیگر از سخنانش گفت: تا زمانی که مسایل اقتصادی به بخش خصوصی سپرده نشود با مشکل مواجه هستیم بنابراین اگر بخواهیم فعالیت اقتصادی را بالا ببریم بایستی امور به بخش خصوصی واگذار کرد .

نماینده منتخب مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مزیت استان قزوین کشاورزی است، گفت : قزوین؛ استانی کشاورزی و بعنوان پایلوت در تولید محصولات کشاورزی در کشورمحسوب میشود .

نماینده منتخب مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بر لزوم  حفظ ذخائر ژنتیکی بومی از قبیل گوسفند نژاد شال اشاره کرد و گفت : طرح های تحقیقاتی در بخش کشاورزی همچون طرح تحقیقاتی گوسفند نژاد شال می تواند با یک مدیریت جهادی در امر تولید و افزایش  گوشت و شیر نقش آفرین باشد .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید