Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین :

ارتباط صنعت و کشاورزی توسعه اقتصادی را به دنبال دارد

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت : همکاری و ارتباط بخش صنعت و کشاورزی روند توسعه اقتصادی را تسریع خواهد کرد .

ارتباط صنعت و کشاورزی توسعه اقتصادی را به دنبال دارد

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین‏، فاطمه خمسه در  جلسه مشترک با خانپور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین افزود: بخش صنعت با جهادکشاورزی در زمینه تولید محصولات کشاورزی ، صنعتی و تنظیم بازار محصولات کشاورزی  ارتباط نزدیکی دارند و  به هر اندازه هماهنگی  بین این دو دستگاه اقتصادی بیشتر باشد، دستاوردهای  این همکاری در توسعه اقتصادی استان   بیشتر نمایان خواهد شد.

 وی افزود : البته  در استان قزوین بخش کشاورزی و صنعت ارتباط بسیار نزدیکی در زمینه تولید و حل مشکل  مردم ، بهره برداران و سرمایه گذاران دارند .

خمسه در ادامه با اشاره به نقش شهرک های صنعتی در هدایت  سرمایه گذاران در نواحی و شهرک های صنعتی استان گفت : هدایت  سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در  نواحی و شهرک های صنعتی مانع از تخریب اراضی کشاورزی  می شود .

وی  یادآورشد:جهادکشاورزی ضمن صیانت از ارضی کشاورزی  ازسرمایه گذاری در کلیه بخش ها حمایت می کند .

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در ادامه ابراز امیدواری کرد در سال جهش تولید ارتباط و همکاری بین دستگاههای اجرایی  شاهد شکوفایی اقتصاد استان و کشور باشیم .

در این جلسه خانپور مدری عامل شرکت شهرک ها ی صنعتی استان قزوین از ظرفیت شهرک های صنعتی برای جذب سرمایه گذار  مطالبی بیان کرد .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید