Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین :

شرایط برای جذب سرمایه گذار در بخش گلخانه فراهم شود

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: شرایط برای جذب سرمایه گذار درتولید محصولات گلخانه ای در استان فراهم شود .

شرایط برای جذب سرمایه گذار در بخش گلخانه فراهم شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، فاطمه خمسه در جلسه کار گروه آب  و کشاورزی که با حضور قبادی معاون اقتصادی استانداری ، ملکی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای  و رحمانی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی در سالن باغستان برگزار شد با بیان این مطلب افزود : توسعه گلخانه و جذب سرمایه گذار در این بخش، با همکاری مضاعف سایر دستگاهها  و تخصیص آب  مشکل متقاضیان و سرمایه گذاران  این بخش حل می شود .

وی با قدردانی  ازشرکت آب منطقه ای درتخصیص به موقع آب کانال  در اسفند ماه سال گذشته برای  کشت  محصول  کلزا  اظهار داشت :  با یک برنامه ریزی مناسب  برای چاه های  غیر مجاز بر اساس قانون و دستورالعمل های ابلاغی عمل  کرد .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه گفت : بخش اعظمی از  اقتصاد  استان بر پایه کشاورزی  بنا شده است که لازم است  در راستای افزایش رشد اقتصادی وهچنین تولید پایدار این بخش  برنامه منسجمی برای  استان داشته باشیم .

خمسه افزود : کشاورزی یک اقتصاد درون زاست که با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان برکشور به حمدالله توانسته رشد مناسبی در  تولید ناخالص ملی و توسعه کشورداشته باشد .

وی یاد آور شد : تولید وکشت و کار در کشاورزی و حفظ پایداری تولید  در محوصولات کشاورزی با همکاری و هم افزایی کلیه دستگاها امکانپذیر است .

خمسه اضافه کرد : در سال جهش تولید ؛ شرایط را  برای تولید محصولات زراعی و باغی  با تامین  کلیه امکانات بویژه تامین به موقع آب فراهم می شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین با اشاره به اهمیت الگوی کشت در استان گفت : الگوی کشت در همه زیر بخش کشاورزی  بر اساس آب و زمین کشاورزی تهیه  شده است .

خمسه افزود : جهاد کشاورزی بر اساس این دوعامل مهم د رالگوی کشت اقدام به کشت محصولات زراعی و باغی در استان خواهد کرد .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید