Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی استان قزوین:

شهرک گلخانه‌ای نودهک برای ۶۰۰ نفر اشتغالزایی می‌کند

مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی استان قزوین گفت : با بهره‌برداری از واحدهای تولیدی در فاز نخست شهرک گلخانه‌ای نودهک تاکستان برای ۶۰۰ نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

شهرک گلخانه‌ای نودهک برای ۶۰۰ نفر اشتغالزایی می‌کند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین محمد رضا حسینی با اعلام این خبر افزود : پیش بینی می شود در هر هکتار گلخانه در این شهرک ۱۰ نفر به طور مستقیم صاحب شغل شوند.

وی با اشاره به اجرای فاز نخست شهرک گلخانه ای نودهک تاکستان، افزود: ۶۱ هکتار زمین مفید برای انجام فعالیت های کشاورزی در فاز نخست این شهرک آماده سازی شده و تاکنون بیش از ۹۰ درصد آن در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفته است.

این مسوول گفت: پیش بینی می کنیم تا پایان امسال بیش از 10 واحد تولیدی در شهرک گلخانه ای نودهک تاکستان مستقر شده و بهره برداری از آنها آغاز شود.

حسینی  اظهار کرد: امیدواریم در سال جهش تولید، با راه اندازی واحدهای متعدد در شهرک گلخانه ای نودهک به عنوان نخستین شهرک گلخانه ای استان قزوین شاهد جهش تولید محصولات گلخانه ای در این استان که به اشتغالزایی برای جوانان، رونق اقتصادی و تامین امنیت غذایی جامعه کمک می کند، باشیم.

وی تصریح کرد : ایجاد شهرک گلخانه ای نودهک واقع در شهرستان تاکستان از مصوبات سفر روحانی رئیس جمهوری در سال ۹۵ به استان قزوین است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید