Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین

توقیف ۲ خودروی حامل چوب قاچاق در قزوین

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین گفت : دو خودروی نیسان حامل چوب قاچاق در استان قزوین از سوی ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شناسایی و توقیف شدند.

توقیف ۲ خودروی حامل چوب قاچاق در قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین علی‌اکبر اسدالهی افزود: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان در ایام کشیک نوروزی ضمن گشت و سرکشی مداوم در حوزه استحفاظی استان با موارد تخلف مشاهده شده برخورد کردند.

وی اظهار کرد: در این راستا با توجه به احتمال سوءاستفاده سودجویان از تعطیلات نوروزی و وضعیت بیماری همه گیر در کشور  بازرسی از خوردوهای عبوری در دستور کار پرسنل یگان قرار گرفت و ماموران به ۲ دستگاه نیسان حامل بار چوب مشکوک شده و به بازرسی از آنها پرداختند.

این مقام مسئول افزود: در بازرسی از این خودروها مشخص شد چوب های بریده شده در آنها مربوط به گونه های ون، داغداغان، زالزالک و گردو بوده است که فاقد مدارک مثبته و پروانه های قطع و حمل بودند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین ادامه داد: برای متخلفان پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

اسدالهی با اشاره به اینکه تعدی به منابع طبیعی تعدی به طبیعت و حقوق شهروندان و نسل های آتی است، اظهار داشت: بارندگی های بهاری امسال احتمال تعدی و شخم زدن منابع طبیعی توسط سودجویان و زمین خواران را افزایش خواهد داد و این اداره کل ضمن هشدار به این افراد اعلام می کند به شدت با آنان برخورد نموده و ضمن تشکیل پرونده تخلف برای آنان،به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

وی از مردم در خواست کرد در صورت مشاهده تخلف در عرصه های منابع طبیعی مراتب را به صورت شبانه روزی با شماره گیری ۱۵۰۴ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید