Iranian Agriculture News Agency

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

11 گشت حفاظتی اراضی کشاورزی قزوین در تعطیلات نوروز آماده‌باش هستند

مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: امسال 11 گشت‎ حفاظتی خودرویی در ایام تعطیلات نوروزی در آماده‎باش کامل بوده و اراضی کشاورزی و باغی استان را رصد می‌کنند.

11 گشت حفاظتی اراضی کشاورزی قزوین در تعطیلات نوروز آماده‌باش هستند

به گزارش خبر نگار ایانا در   استان قزوین  پرویز عبدی  با بیان این مطلب افزود  : متاسفانه در ایام تعطیلات نوروزی عده ای با استفاده از فرصت ایجاد شده اقدام به  تغییر غیر مجاز اراضی کشاورزی خواهند کرد که در این راستا؛  این مدیریت با تشکیل اکیپ های کشت زنی با هر گونه تغییر غیر مجاز برخورد خواهد کرد .

وی از مردم خواست : درصورت مشاهده هرگونه تغییر کابری غیر مجاز مراتب را با  سامانه ۱۳۱ امور ارضی اطلاع دهند.

عبدی تصریح کرد: در این راستا؛ با مسئولین محترم هماهنگی لازمه به عمل آمده و با متخلفان  برخورد قانونی خواهد شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین یاد آور شد: با توجه به اینکه زمین عرصه تولید و حفاظت از آن جزئی از مصادیق اقتصاد مقاومتی می‌باشد، سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ و گشت‌های حفاظت اراضی آمادگی را دارد که به صورت شبانه‌روزی حتی در ایام تعطیل  اخبار و گزارشات مردمی  را دریافت کنند.

با تاکید بر اینکه یکی از اهداف سامانه ۱۳۱ دادن مشاوره به مردم است ادامه داد: کارشناسان سامانه ۱۳۱ با آگاهی از همه امور مرتبط با حوزه زمین راهنمای‌ های لازم را در ایام تعطیلات نوروز به مردم ارائه می‌دهند.

وی اقدامات ترویجی آموزشی؛ توزیع بروشور و نصب بنر در معابر پر تردد  و گلوگاه های سطح شهر و روستا توسط اکیپ گشت حفظ کاربری  را از دیگر فعالیت های این مدیریت در تعطیلات نوروز برشمرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید