Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین به مناسبت آغاز سال جدید پیام تبریک صادر کرد .

فاطمه خمسه رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین به مناسبت آغاز سال 1399 پیام تبریک صادر کرد .

رییس  سازمان جهادکشاورزی استان قزوین به مناسبت آغاز سال جدید پیام تبریک صادر کرد .

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین متن این  پیام بدین شرح است .

 

بسم ‌اللَّه ‌الرّحمن ‌الرّحیم‌

یا مقلّب القلوب و الأبصار یا مدبّر اللّیل و النّهار یا محوّل الحول و الأحوال حوّل حالنا الى احسن الحال

خدارا شاکرو سپاسگزارم که یک  سال  دیگر از الطاف  بیکرانش بهره مند شدیم و چراغ   هدایت  را    به   دستمان    داد  تا   راه را از بیراهه تمیز  دهیم . اینک نیز   به درگاهش    دست     به دعا    برمی داریم تا    آغاز  دیگری    پر از  موفقیت    و بهروزی و  خدمت  به بندگانش را برایمان رقم زند .

الحمدالله با سیاستگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که در جهت افزایش کمی و کیفی محصولات  کشاورزی  بعمل آمده و اطمینان نسبی که در خصوص تأمین نهاده‌ها از سوی متولیان بخش کشاورزی  حاصل شده است  روند رو به رشد ی در بخش کشاورزی  استان حاصل شد  .

 امید می رود با به کارگیری سیاست های دولت محترم و همچنین آخرین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی مرتبط با هر یک از حوزه‌های اجرایی و همگام با انتظارات تولیدکنندگان، زمینه‌های مناسب و گسترده‌تری برای بهره گیری از ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه در کلیه زیربخش‌ها فراهم آید و تلاش‌های جامعه کشاورزی نیز، به پاسخ‌های مطلوب در ارتباط با تامین امنیت غذایی، افزایش بهره‌وری، اقتصادی کردن و پایداری تولید و رفاه و آسایش کشاورزان و مصرف کنندگان دست یابد.

اینک که عنایت کریمانه الهی ، دریچه ای از شادی و شکفتن و زیستن را به روی ما گشوده و دلهایمان را گرمایی دوباره بخشیده است ، از آستان کبریایی اش ، سالی سرشار از موفقیت ، سلامتی و سربلندی را برای تمامی  کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی استان قزوین از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

 امید است با استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم با پیروی از رهنمودهای حکیمانه و خردمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با بهره گیری از توانمندی های شایسته خویش ، در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ، پیروز و سربلند باشید.

فاطمه خمسه

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید