Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین؛

652 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در بخش کشاورزی استان قزوین پرداخت شد

معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 652 میلیارد ریال بصورت پرداخت مستقیم وتسهیلات رونق تولید به متقاضیان بخش کشاورزی این استان پرداخت شد.

652 میلیارد ریال  تسهیلات رونق تولید در  بخش کشاورزی استان قزوین  پرداخت شد

به گزارش خبرنگار ایانا در قزوین‏، حمید رضا تبسمی افزود:  این تسهیلات در قالب 271 طرح کشاورزی بصورت پرداخت مستقیم وتسهیلات رونق تولید  به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت شد.

به گفته وی از این مبلغ 357 میلیارد ریال بصورت تسهیلات رونق تولید در قالب110 طرح و295میلیارد ریال بصورت پرداخت مستقیم در قالب 161 طرح کشاورزی پرداخت شده است.

 تبسمی هدف از تامین تسهیلات مورد نیاز رونق تولید را راه اندازی  طرحهای نیمه تمام بنگاههای کوچک و متوسط واحدهای تولید بخش کشاورزی و صنایع تکمیلی عنوان کرد و اظهار داشت : این تسهیلات در راستای اقتصاد مقاومتی به منظور حفظ اشتغال و افزایش تولید و تقویت تحرک اقتصادی به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بیشترین تسهیلات رونق تولید به بخش دام و طیور پرداخت شده افزود:  شهرستان قزوین با معرفی19 واحد تولیدی و دریافت 100میلیارد ریال  بیشترین تسهیلات رونق تولید  را در بین شهرستانهای استان دریافت کرده است.

تبسمی با اشاره به اینکه بانک ملی با پرداخت 76میلیارد ریال معادل رتبه اول را در بین بانکهای عامل در پرداخت تسهیلات رونق تولید در بخش کشاورزی را دارا می باشد افزود  : کلیه واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی تکمیلی با اولویت طرحهای دام وطیور، شیلات و گلخانه- صنایع تبدیلی وتکمیلی می توانند از طریق سامانه بهین یاب اقدام به ثبت نام برای اخذ این تسهیلات کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید