Iranian Agriculture News Agency

تسهیلات 2340 میلیارد ریالی برای واحد های کشاورزی استان قزوین

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 2هزار و 340 میلیارد ریال اعتبار برای تسهیلات بند الف تبصره 18 مصوب شده است .

تسهیلات  2340  میلیارد ریالی برای  واحد های کشاورزی  استان قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، حمید رضا تبسمی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه تسهیلات  2340  میلیارد ریالی برای  واحد های کشاورزی  استان قزوین مصوب شده است، گفت: این میزان اعتبار برای 81 طرح کشاورزی به بانکهای عامل معرفی شده است.

وی اظهار داشت : رسته های فعالیت طرح های کشاورزی شامل تولید محصولات گلخانه ای، گیاهان دارویی، شیلات وآبزیان، دامپروری و  صنایع تبدیلی و تکمیلی است .

به گفته ی وی ؛ بیشترین اعتبار با مبلغ یک هزار و 919 میلیارد ریال در  43.5 هکتار برای راه اندازی، توسعه و تکمیل واحد های گلخانه ای اختصاص یافته است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه بانک های عامل این تسهیلات، بانک‌ کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک است، گفت:  با جذب این اعتبارات پیش بینی میشود 548 اشتغال جدید در بخش کشاورزی ایجاد شود.

تبسمی هدف از اعطای این تسهیلات را؛ تولید و اشتغال بخش کشاورزی در راستای  افزایش تولید، ایجاد فرصت های شغلی و تثبیت اشتغال از طریق حرکت از کشاورزی سنتی به کسب و کار کشاورزی با تمرکز بر تامین مالی زنجیره ارزش و همچنین توسعه کشاورزی قراردادی عنوان کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید