Iranian Agriculture News Agency

رئیس اداره مکانیزاسیون کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین :

850 دستگاه ماشین آلات کشاورزی در استان قزوین پلاک گذاری شد

رئیس اداره مکانیزاسیون کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون 850 دستکاه ماشین آلات کشاورزی در استان پلاک گذاری شده است .

850 دستگاه ماشین آلات کشاورزی در استان قزوین پلاک گذاری شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، رفعت اله حمزه ئی  در جلسه هماهنگی پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی که با حضور اعضا در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه پلیس راهور در امر پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر 3069 پرونده در سطح شهرستان ها برای پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی تشکیل شده است .

وی اظهار کرد: از این تعداد پرونده تشکیل شده 1694 پرونده توسط اکسپ پلیس راهور و جهاد کشاورزی بازدید که 850 دستکاه منجر به صدور پلاک شد .

حمزه ئی تصریح کرد : از این تعداد پرونده برای پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی  770 پرونده در شهرستان بوئین زهرا ، 712 پرونده در تاکستان ، 302 پرونده در البرز ، 400 پرونده در آوج ، 350 پرونده در آبیک و 535 پرونده در شهرستان قزوین تشکیل شده است .

این مقام مسئول در پایان ضمن قدر دانی مجدد از پلیس راهور در همکاری برای پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی، از تراکتورداران استان قزوین خواست : برای بهره مندشدن از تخفیف بیمه و بخشودگی جریمه  در اسرع وقت و تا قبل از اتمام فروردین ماه  سال آینده به نمایندگی های بیمه سطح استان مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید