Iranian Agriculture News Agency

استاندار قزوین :

بخش کشاورزی را به تکنولوژی‌های نوین مجهز کنیم

استاندار قزوین گفت: بخش کشاورزی بایستی به تکنولوژی‌های مدرن و نوین مجهز شود .

بخش کشاورزی را به تکنولوژی‌های نوین مجهز کنیم

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، هدایت الله جمالی پور در آئین افتتاح ۹۸ پروژه‌های جهاد کشاورزی در باغات قدیم آباد قزوین که با حضور مهندس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین انجام شد با بیان این مطلب افزود: ما در استفاده از آب با چالش مواجه هستیم و باید هر روز خود را مجهز به تکنولوژی‌های نوین کرده و میزان 53 هزار هکتار آبیاری تحت فشار را افزایش دهیم.

وی اظهار کرد: با وجود تحریم‌ها و محدودیت در فروش نفت، با تلاش و مجاهدت مدیران قدم‌های مهمی برداشته شد و هر روز پروژه‌ای برای افتتاح داریم و سال آینده با بسیج همه ظرفیت‌ها و ارتقای بهره‌وری از منابع، فعالیت‌های بهتری را در استان خواهیم داشت.

این مقام مسئول تصرح کرد : باید دامداری‌ها را به سمت جدید پیش ببریم، همچنین لازم است برای کشاورزان سودآوری ایجاد کنیم تا آن‌ها به حفظ اراضی کشاورزی تشویق شوند.

استاندار قزوین با گرامیداشت دهه فجر گفت: دهه فجر فرصتی برای دولت و مردم است تا میزان انطباق با اهداف انقلاب از جمله ارزش‌های دینی و حضور و مشارکت مردم را بسنجیم و مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی اظهار داشت : درواقع تغییر سبک مدیریت و تکیه بر ارتقای سطح بهره وری دارای اهمیت است اما مهم‌ترین کاری که ما را به موفقیت می‌رساند وحدت و انسجام است و باید به هم اعتماد به نفس دهیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید