Iranian Agriculture News Agency

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین

سردار سلیمانی عزت و سربلندی خود را از خداوند گرفت

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: سردار سلیمانی عزت و سربلندی خود را از خداوند گرفت.

سردار سلیمانی عزت و سربلندی خود را از خداوند گرفت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، حجت‌الاسلام معبودی در مراسم  بزرگداشت  شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی  که با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ؛ معاونین ، مدیران و کارکنان این سازمان و دستگاههای وابسته برگزار شد ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار قاسم سلیمانی افزود : شهادت این سردار سرافراز دلدادگان اسلام و انقلاب  و آزادیخواهان را بسیار اندوهگین کرد .

وی اظهار کرد: معدن عزت خداوند است و سردار  سلیمانی عزت خود را  از درجه و یا بخاطر فرمانده سپاه بودن نگرفته  ؛ او  عزت و سربلندی خود را از خداوند گرفت .

وی به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع جنازه این سردار برزگ اشاره و تصریح کرد :  حاج قاسم سلیمانی  هم بزرگوار و هم شکست ناپذیر بود و بخاطر این بدست خبیث ترین شرور عالم به شهادت رسید .

معبودی افزود: ایشان در هر جا و هر عملیاتی حضور پیدا می کرد پیروز بود و افتخار برای اسلام و مسلمان به ارمغان می آورد .

وی تصریح کرد : سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ؛ ایمانش توام با عمل صالح بود و این درجه از بندگی در برابر خداوند ، او را بالا برد و محبوب و عزیز همگان شد .

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین یاد آور شد : حاج قاسم بخاطر بصیرت  به این درجه رسید زیرا او دشمنان را خوب می شناخت و دشمن شناس بود و بدرستی  نقشه های آنان را می شناخت.

وی گفت : حالا چرا امریکایی های این خطای راهبردی را انجام دادند بخاطر شکست های متعددی بود که طی ۲۰ سال گذشته در لبنان ،  سوریه، عراق و یمن از حاج قاسم سلیمانی  خورده بودند.

معبودی اضافه کرد : این شهید بزرگوار  تربیت شده مکتبت حضرت علی (ع) ،حضرت  امام خمینی (ره ) و مقام معظم رهبری  بود که توانست دشمنان را شکست دهد .

وی تصریح کرد : طرح خاورمیانه بزرگ که توطیه امریکاو اسرییل بود و همچنین شکست داعش بدست ایشان رقم خورد و بزرگترین خدمت را با شکست داعش نه تنها به جهان اسلام بلکه به کلیه کشورهای اروپایی و امریکایی کرده است.

معبودی خاطر نشان کرد : امریکایی ها با تحریم حداکثر فشار را به ملت بزرگ ایران وارد کردند و در این فکر بودندکه  با این تحریم فشارها بیشتر می شود .

وی گفت : شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث شده محور مقاومت به پیروزی بزرگی دست یابد و امریکایی ها از منطقه خارج شوند.

به گفته ی وی ؛ سیلی کوچکی که  سپاه در قدم اول به آمریکایی ها زد پوزه آنها را به خاک مالید و ارتش امریکا  از ترس منطقه را ترک کرد .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید