Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین :

تسهیل دریافت تسهیلات بانک توسعه تعاون برای بهره برداران بخش کشاورزی

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : روند دریافت تسهیلات بانکی از بانک توسعه تعاون برای بهره برداران بخش کشاورزی استان تسهیل شد .

تسهیل دریافت تسهیلات  بانک توسعه تعاون برای بهره برداران بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، حمید رضا تبسمی در جلسه بررسی و پیگیری پرونده‌های متقاضیان تسهیلات بخش کشاورزی از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی(کارا ) و بند الف تبصره18  جلسه ای با حضور نمایندگان استانداری، اداره تعاون ، کار ورفاه اجتماعی،  شعب بانک توسعه تعاون، جهاد کشاورزی ومتقاضیان دریافت تسهیلات ؛ ضمن تشکر از مساعدت بانک توسعه تعاون به بخش کشاورزی بر لزوم تعامل  و همکاری بیشتر جهاد کشاورزی و بانک توسعه تعاون در راستای ارائه تسهیلات و تسهیل بر روند آن تاکید کرد .

وی اظهار کرد: برگزاری جلسات و تعامل بیشتر بین دستکاههای مربوطه ؛ امکان مساعدت حداکثری با توجه به ظرفیت قوانین و مقررات موجود در دستگاههای اجرایی و همسو شدن این قوانین را فراهم می کند .

تبسمی خاطر نشان ساخت : در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت قانونی امکان جذب حداکثری تسهیلات بانکی در بخش کشاورزی را فراهم کنیم که تداوم این همکاری های سازنده زمینه  ایجاد اشتغال مولد در بخش کشاورزی در سال رونق تولید شود.

به گفته این مقام مسئول از ابتدای سال جاری تاکنون 9 طرح با اعتباری  262میلیارد و 500 میلیون  ریال  به بانک توسعه تعاون جهت دریافت تسهیلات بند الف تبصره 18 در رسته های ؛ دامپروری ، صنایع تبدیلی و شیلات معرفی شده است .

گفتنی است در این جلسه ؛ پرونده های متقاضیان  ارزیابی وبررسی  و موانع و مشکلات آنها رفع شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید